Nyári termés

A szappankák nem egyszerre készültek természetesen, de a fotók igen. Az legalább akkora macera mint a szappanos cucc előkészítése, majd eltakarítása...



Hévízi iszap felhasználásával készült finom illatú szappan.



Körömvirág macerátum valamint extra ápoló olajként, barackmagolaj került bele.


Kecsketejes-mézes szappan az alapja, kísérleteztem a zöld pigmenttel, eukaliptusz illóval illatosítottam.


Geránium illat-mesés...
...nem mellesleg kakaóvajas szappan.
A geránium illó olajról itt olvashatsz többet >> illóolajok

Szintén kecsketejes-mézes szappan, csak itt a kék pigmenttel kísérleteztem és az illó olajokkal. Fáj is, hogy nem írtam fel miből mennyit cseppentettem, mert csodás illatkeveréket kaptam.

Uborkás-joghurtos
nagyon krémes, friss illatú, felüdítő


Sörös-diós-tojásos
Mindent bele tettem, ami a hajnak jó lehet.


Kaptam egy zsák friss citromfüvet, amelyből főként citromfű szörpöt készítettem. Persze így  ki nem hagyhattam a citromfű szappant sem! Indiai citromfűvel illatosítottam és került bele borsmenta is a citromfű mellé. Fürdésnél kifejezetten érződik a hűs, üdítő felfrissülés.


Mici mackó és Minnie egér formákba került most kisfiam kedvenc kakaóvajas szappanja, levendula illattal.
(A nyakláncot ő készítette nekem a nyári táborban :)